fredag 4. januar 2013

Mønster til dødningshode

Etter å ha fått mangen forespørsler angående mønsteret til dødningshodene fra denne genseren her..


..har jeg bestemt meg for å dele mønseret med dere her på bloggen! :-)


Dette er riktig nok bare et bilde, men har ikke funnet ut en bedre måte å gjøre det på.. :-) Kan være at mønsteret må modifiseres litt etter hvilken str og oppskrift man bruker.

Her skal de 18 maskene i lengden gjentas. Kan også sende denne hvis noen er interessert. Ta gjerne kontakt hvis du har noen spørsmål. :-)

Happy knitting! ;-)

- harpa

5 kommentarer:

  1. Kjempetrivelig blogg med mye flott håndarbeid:)
    Jeg fant mye inspirasjon her,
    så derfor la jeg meg til som følger:)
    Ha ei trivelig uke.

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig kul! Jeg har planer om å strikke en marius i alpakka og vil gjerne bruke mønsteret ditt, hvis det er OK?! Flott hvis du kan sende det også? mailen min er krissi@krissi.net

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! :) det er helt ok vet du og jeg skal ta å sende det til deg! :)

      Slett
  3. For en utrolig fin genser, og ett veldig kult mønster. Jeg har en gutt som ønsker seg en slik marius, og har tenkt å strikke den i alpakka. Kan jeg bruke ditt mønster, og vil du i så fall sende det til meg?
    Mail er gotteriogsann@gmail.com

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  4. For en utrolig fin genser, og ett veldig kult mønster. Jeg har en gutt som ønsker seg en slik marius, og har tenkt å strikke den i alpakka. Kan jeg bruke ditt mønster, og vil du i så fall sende det til meg?
    Mail er gotteriogsann@gmail.com

    Mvh Heidi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar! :-)