lørdag 10. mars 2012

Baby heldress

Da har jeg endelig ferdigstilt første plagget til mageboeren min! :-) Eller ferdigstrikka er vel mer riktig, jeg har igjen å sy på knapper og dampe. Dressen har jeg strikka i Sandnes Alpakka og Drops Baby Merino, disse garnene har jo ikke samme strikkefasthet, men hadde lyst å bruke opp noe av garnet som jeg hadde liggende. Det er kun den rosa fargen som ikke har passende strikkefasthet så jeg lot det gå. Det gjør jo til at mønsteret kanskje kryper litt, men jeg syns ikke det ble så verst. 






Gleder meg til å kle lillingen inn i denne! :-)

Har igjen prøvd meg på noe "kunsteriske" bilder, gir meg ikke så lett! Dette skal jeg få teken på etterhvert! :-)

Hvordan syns dere den ble? :-)

- harpa

Oppskriftshefte: 1111 barn/voksne Til fjells - Sandnesgarn
Garn: Sandnes Alpakka (hvit og brun), Drops Baby Merino (rosa)
Modell: Nr.21 - Barnedress
Str: 3 mnd
Pinnenr: 3 og 3,5





2 kommentarer:

  1. Jeg synes den ble helt nydelig! Så fint mønster, og fine farger! Mageboeren blir nok veldig fornøyd med denne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du syns den ble fin, ble ganske fornøyd selv. :-) Veldig koselig at du legger igjen en kommentar!

      Slett

Legg gjerne igjen en liten kommentar! :-)