onsdag 23. mai 2012

En liten finkjole

Jeg har nå tatt opp strikkingen igjen for fullt, men før jeg begir meg ut på de tunge og store prosjektene jeg har liggende her rundt omkring startet jeg med et lite "oppvarmings-prosjekt"! :-) 


Det ble enda en liten sak til mageboeren! :-) (det går så fort å strikke) 




Denne gangen ble det Pickles sin finkjole med DROPS Baby Merino som jeg liker så godt! :-)

Oppskriften fant jeg i boken fra forrige innlegg, men du finner den også her. :-)

Vil også ønske alle nye følgere velkomne, det er like koselig hver gang! :-)

- harpa

Garn: DROPS Baby Merino. (Lys beige - 23, Hvit - 01, Lys gammelrosa - 26)
Pinner: 3 mm


7 kommentarer:

  1. Søt liten kjole. Ja det er nok mykje raskare å strikke til små babyar enn til vaksne.

    SvarSlett
  2. Den kjolen var super søt:)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så fin kjole! syntes den var enda søtere enn originalen faktisk :) Har du gjort noe annerledes i toppen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar! :-) Nei, her har jeg ikke gjort noe anderledes. Kan være på grunn av garnet kanskje? :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en liten kommentar! :-)