onsdag 22. februar 2012

DROPS Teppe i varme farger

Til mitt aller første innlegg så syns jeg det var passende med mitt aller første teppe-prosjekt. Dette er en oppskrift fra DROPS Garnstudio og du finner den her. Jeg har brukt de samme fargene og garnkvalitetene i mitt teppe. 




Det strikkes remsevis og sys sammen til slutt. Av og til kan man bli litt lei når man påtar seg et "større" prosjekt, men jeg ble ikke lei siden det er så mye variasjon i farger og mønster. Dessuten så strikkes det på pinnenr. 6 så det gikk nokså raskt å strikke. 


Fortell meg gjerne hva du syns!


- harpa

6 kommentarer:

  1. Det ser ut til å være utrolig mye arbeid i det teppet... men du så flott!!!

    God helg til deg!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er ekstra kjekt når noen liker det man gjør! :)

      God helg til deg også!

      Slett
  2. Dette teppet er bare nydelig! Jeg har sett flere som har laget det, og de fargene som du har brukt er kjempefine synes jeg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Ja, det finnes mange varianter av dette teppe har jeg sett og jeg syns det tar seg like godt ut hver gang! :)

      Ha en fin dag! :)

      Slett
  3. Dette var nydelig, og ett ganske så imponerende førsteprosjekt :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar! :-)